2014

 
Om ca 38 timmar är 2013 slut, ett väldigt händelserikt år som tyvärr fyllts av mycket tråkiga saker, men som tur är vägts upp (en del i alla fall) av väldigt fina saker. 
Om ca 38 timmar är 2014 här, ett år som jag både längtat efter och fasat inför.
 
Men här kommer i vilket fall en lista på sådant jag vill göra och saker jag vill händer.
 
Under 2014 vill jag:
 
- Att min sista termin på estet skall bli den bästa, med konserter, studentfester, studentresa, bal osv.
- Åka till Australien.
- Skaffa ett jobb som jag trivs med.
- Fotografera mer, mycket mer.
- Orka lägga ner tid på att blogga.
- Måla dendär stora tavlan, som jag tänkt göra så länge.
- Få godkänt i matte 3b.
- Våga mer i största allmänhet.
- Få något slags musikuppdrag.
- Lyckas med ett fint gymnasiearbete.
- Gosa med kattungar.
- Ha mysiga middagar med mina vänner.
- Hålla kvar kontakten och inte glida ifrån gymnasievänner.
- Lägga ner mer tid på att skriva.
- Åka till USA.
- Jobba utomlands.
 
 

Kommentarer
Postat av: Millie ❀

svar; åh tack snälla! gott nytt år (i förskott, hehe)

2013-12-31 @ 00:16:11
URL: http://millie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback