året som gick

 
Hur har ditt 2013 varit? Det har i det stora hela varit ett helt okej år, med många otroligt fina och klara ljusglimtar. Dock har det hänt en hel del jobbiga saker under året också som gjort att jag inte kunnat känna mig helt lycklig. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog mitt körtkort, som jag fick slita otroligt mycket för. 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag hoppas verkligen det. 2014 kan nog också bli ett ganska blandat år, då det kommer hända mycket nya saker. 

 

 
Blev du kär i år? Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli det, men det blev jag!
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Det finns många trevliga datum som jag kommer minnas, tyvärr är det datum jag kommer minnas som mest från detta året den dagen då min pojkvän som jag då hade varit tillsammans med i 2,5 år gjorde slut. Den dagen, och många dagar efter den, var hemska...men trots det har det lett till att många fina saker har hänt mig. 
 
 
Vad är din största framgång 2013? Att jag lyckades ta mitt älskade körkort, helt klart!
 
 
Bästa köpet? Min svarta, lite längre, kofta från H&M.
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? När det blev oficiellt att jag och Jonas var ett par. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Körtkort, bensin och massa onyttigheter.

 

Vem har du umgåts med mest? Det blir lite blandat, i början av året umgicks jag ju mest med min dåvarande pojkvän. Under sommaren blev det mycket familj och vänner. Och nu det sista halvåret har det blivit mycket Jonas och vänner.

 

 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Någonting? Nej, med Alice B.
 
 
Största musikaliska upptäckten? Hurricane Love. 
 
 
Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade haft orken att lägga ner mer på skolan. 
 
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag hade gjort "ingenting" mindre.  

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja, råkade till och med bli två...

 

Favoritprogram?  Orange Is The New Black.

 

Favorit bok? Torka aldrig tårar utan handskar.

 

FavoritFilm? The Great Gatsby. 

 
Vad gjorde du på din födelsedag? Detta året fyllde jag år på en lördag, så jag var hemma och hade kalas med släkt och familj.
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns mycket som hade kunnat göra detta året bättre t.ex. om alla min närhet hade varit friska, om jag hade tagit körkort på de första försöken och om jag hade haft ett bättre sommarjobb.
 
 
Vem saknade du? Mycket tid har gått åt till att sakna min tidigare pojkvän, sen har jag även saknat den Kanadensiska utbytesstudent som gick i min parallellklass förra läsåret, som åkte hem i somras. 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Amanda, ta tag i saker i tid och dra inte ut på allting. Och du kommer nå dit du vill om du aldrig ger upp. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback