om det någon gång blir han och jag på samma plats...

...då skulle våra gitarrer vara upphängda på väggen bredvid varandra. I ett hörn skulle mitt piano stå, och äntligen skulle du få mer tid till att lära dig att spela, som du alltid velat.
...vi skulle ha en stor bokhylla, där majoriteten av böckerna är mina, eftersom du inte är särskilt förtjust i läsning.
...ett mysigt kök, där vi turas om att laga mat. Mycket plats för allt mitt porslin skulle det också finnas.
...och även om du egentligen inte gillar när det hänger för mycket saker på väggarna, skulle du låta mig hänga upp allt knäppt som jag vill ha på väggarna. 
 

Kommentarer
Postat av: emma ♣

vilket fint inlägg! (<3)

2013-11-27 @ 10:28:54
URL: http://supernova.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback