på min rygg

Tänkte att det kunde vara kul att visa vad jag brukar gå runt och bära i min blå kånken som jag nästan alltid har på ryggen. Längst ner, som knappt syns på bilden, har jag min dator som alltid ligger i väskan när jag är påväg till skolan, sen ett par vantar, min fina plånbok som är mitt bästa loppisfynd. En liten handkräm har jag även i väskan såhär års, för att slippa torra och spruckna händer. Just nu har jag även med mig boken "Boktjuven" i väskan som jag håller på att läsa i skolan, har dock inte kommit fram till om jag tycker att boken är bra eller inte än, trots att jag nästan läst 200 sidor.

Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack så jättejätte mycket!

2013-11-17 @ 15:19:41
URL: http://anagr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback