dendär tiden som gick ut på att leva mitt liv

 
Det har verkligen stått tomt här under en lång tid, och det finns tusentals olika anledningar till det. Några av anledningarna tänkte jag lite snabbt visa.
 
I maj och juni hade jag fullt upp...övade inför avslutningen, sista orden i gymnasiearbetet skrevs, studentresa till Kos på ett fantastiskt ställe, men de två viktigaste händelserna, studenten och balen. Balen var så mysig och alla var fantastiskt vackra, min baldejt var en gammal kompis ifrån grundskolan (även min pojkvän när jag var 11 år haha). Studenten var verkligen en kul dag, långt ifrån den bästa dagen i mitt liv (som många andra påstår att det var för dem)...men det var defintivt en dag full av lyckorus och glädje.
 
Hela sommaren har jag spenderat på mitt fina jobb på Panduro, det har blivit oräkneliga timmar där...men vad spelar det för roll när en stormtrivs med både arbetet och kollegor? Jag jobbar fortfarande på Panduro så ofta jag har möjlighet, men jag får ju inte glömma att berätta att pluggandet har fortsatt för min del. Från den 1 september har jag pluggat kulturvetenskap på universitetet, och jag trivs verkligen. 
 
Men bland allt jobb, plugg och annat fix spenderar jag självklart så mycket tid jag kan med den fina mannen på bilden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback